מפגש מפתחי וורדפרס – עברות ותרגום

לקח לנו כמעט שנה לארגן מפגש נוסף, אבל זה קורה ב-24 במרץ:

כנראה ולא נספיק להיפגש לפני שתצא גרסה 3.1 אבל בכל זאת … ביום חמישי, 24/3, בשעה 18:00 יתקיים מפגש מפתחים בנושא עברות ותרגום. המפגש יתקיים בהאב, דרך מנחם בגין 55, קומה 7, תל-אביב. מטרות המפגש: לסיים את תרגום המחרוזות (אם תשארנה). לעבור על מחרוזות קיימות (לבדיקה). להרחיב את מעגל התורמים לתרגום. להרחיב את הידע של הקהילה במנגנון התמיכה בשפות של וורדפרס. מפגש של שלוש שעות: פתיחה – הסבר קצרצר על מה רוצים להשיג וורדפרס ושפות – יואב פרחי וורדפרס ועב … פרטים נוספים

דרך WPDevIL – מפתחי וורדפרס בישראל

3 מחשבות על “מפגש מפתחי וורדפרס – עברות ותרגום

  1. לא נעים לי להשבית את השמחה אבל כבר כאן במודעה שפרסמת הקוראת למתרגמים יש שגיאות תחביריות, לא רוצה להסיק מסקנות נמהרות אבל אני מניח שזה אומר משהו על אופי התרגום ואיכותו, הרגש חופשי לתקן אותי אם אני טועה…

    (דוגמאות לצורך המחשה:
    ב24 – חסר מקף הפרדה
    למרץ – אמור להיות במרץ
    במידה ו… – נו באמת…)

    בהצלחה באירוע שלכם, מי ייתן יתמשיכו להפיק לנו גרסאות של וורדפרס המתורגמות לעברית מזעזעת.

  2. כשהצעתי נעניתי בבוז, משום מה 11 שנים ניסיון של תרגום תכנה הן כנראה לא מספיקות לרמת הדרישות של רן ממתרגמים כאשר הוא עצמו חסר כל ניסיון ממשי והתרגום היחידי שהוא ערך הוא של וורדפרס, התכנה הזאת היא בעצם הפיילוט שלו ואחד לא מוצלח במיוחד.

    יואב, כבר יצא לי לדבר אתך בעבר ובאמת התרשמתי ממך לטובה, תעשה טובה לוורדפרס ולשם הטוב שלך ותתחיל לרסן את רן, לא כל מתנדב הוא אלוהים ואף אחד לא שופט את רן על הטעויות שלו, רק שיודה שהוא קצת קטן מול המשימה שהוא לקח וילמד גם לקבל ביקורות מדי פעם ולא ביקורות קקי פיפי אלא ביקורות של עין מקצועית שמבינה לא מעט בתרגומי תכנה.
    רן, מלבד חוסר הניסיון שלו משדר מסר שלילי כנגד הקוד הפתוח ופעילי הקוד הפתוח בישראל, התנהגות לא אחראית ולא רצינית.
    וורדפרס גדלה ממערכת בלוגים משנית למערכת ניהול תוכן מתקדמת, הגיע הזמן לשנות תפיסה, לקחת עצות מאנשים שאנשים שיש להם את היכולות להתמודד עם משימה שכזאת, רן מאוד מתאים למערכת הבלוגים המשנית אבל הגיע הזמן להשתדרג, רן צריך לשנות תפיסה ולהתחיל להפוך את תרגום וורדפרס למקצועי יותר וזאת אחריותך (יואב) להוביל אותו לשם, בין אם באמצעות שיתוף מקצוענים אחרים בתחום ובין אם להוריד לו קצת את האגו.

    זה שנים ארוכות שאני עוסק בתרגום תכנה ומגבים אותי בלשנים ואנשי קוד פתוח רבים, לא הייתי מגיע לאן שהגעתי אילו התעלמתי מביקורת.
    אשמח לתת יד בתקינה של וורדפרס אך לפני זה אשמח לומר לרן, אפילו באופן ישיר, שאין פה שום דבר אישי ושכדאי להתחיל לחשוב בצורה קצת יותר רחבה.
    ראשית אני מעוניין להציג את כללי גזר: http://wiki.hamakor.org.il/gezer/?q=rules.
    הכללים האלה אינם בעד אפליה כנגד נשים, בדיוק כמו שרן סבור שיש לעשות ועם זאת לא יוצר אפליה מתקנת כלפי שום מגדר, יותר מקצועי ויותר מכובד.

    המון בהצלחה במפגש, אני כנראה לא אגיע למפגש אבל אמליץ לכם בחום להבין את המהות של ההמלצות שלי, הן מיושמות במיזמי קוד פתוח רבים ודוגלות בערכים של שוויון וחופש לא פחות מעיקרון שרן מנסה לקדם ועם זאת בצורה יותר מקצועית.

    בברכה,
    ירון שהרבני.

כתיבת תגובה

