העבודה הכי טובה בארץ*

כבר ארבע וחצי שנים שיש לי את העבודה הכי טובה בארץ. אבל היא לא באמת בארץ. החברה שאני עובד בה, Automattic, היא חברה הייטק אמריקאית שפועלת במודל מבוזר (Distributed): היא מגייסת עובדים מכל העולם, והעבודה מתבצעת דרך האינטרנט. לחברה 205 עובדים, ב-31 מדינות ברחבי העולם.

כעובד באוטומטיק, אני חלק מצוות של אנשים מדהימים עם השפעה עצומה.  העבודה שלי על וורדפרס  – גם התוכנה בקוד פתוח, וגם וורדפרס.קום, האתר שבו מאוחסן בלוג זה –  משפיעה על מיליונים ומקדמת את חופש הדיבור ברחבי העולם. בנוסף החברה שלנו מפעילה שירותים  ומוצרים נוספים בטכנולוגיות הכי חדישות ומתקדמות במובייל ובווב.

אני חופשי לגור היכן שאני רוצה. משפחתי ואני עברנו לאחרונה מנתניה לישוב קהילתי בצפון הארץ. מלבד השיפור באיכות החיים, והירידה בעלות הדיור, אני נהנה גם מהטבת מס משמעותית. אני לא צריך לנסוע לעבודה כל יום ולבזבז זמן בפקקים.

השכר שלי הוגן, ההטבות מעולות (למשל: אין הגבלה על ימי חופש), והכי חשוב – אני מנהל את הזמן שלי באופן עצמאי בצורה שמאפשרת לי להיות עם הבן שלי והמשפחה הרבה יותר ממה שמקובל בתעשיית ההיי טק בישראל.

אצלינו מגייסים מעצבים, אנשי תמיכה, מתכנתים (מערכות, מובייל, בק אנד, פרונט אנד), אנשי סיסטם, Growth Engineers ועוד.

בבלוג של סקוט ברקן (שכתב ספר על Automattic) יש רשימה עדכנית של חברות נוספות שעובדות במודל מבוזר.

אשמח לענות לכל שאלה בתגובות, או במייל אלי.

8 מחשבות על “העבודה הכי טובה בארץ*

  1. בתור עובד בחברה מבוזרת אחרת אני בהחלט ממליץ על המודל הזה. הוא מכיל יתרונות למשפחה, למגורים ולפנאי.
    הלוואי שיתרבו החברות האלה.

  2. מאוד חשוד! כבר הפוסט החמישי שקראתי על הנושא משני בלוגים. נראה כמו מבצע "חבר מביא חבר" ובצדק! גם תוצאות החיפוש באתר התמיכה של וורדפרס.קום נורא מצחיקות. שתעלו ותצליחו.🙂

    1. באמת שאין מבצע ״חבר מביא חבר״. אני רק מנסה ״להעביר את זה הלאה״. זה בד״כ קורה אחרי המפגש השנתי של החברה. כולנו מרגישים כל כך ברי מזל לעבוד כאן, שאנחנו חייבים להפיץ את הבשורה.🙂

      1. ברור! אבל מצד שני, מי קהילת הקוראים את הבלוגים של אנשי וורדפרס?🙂

        !OK my brain is on Hebrew typing overload.

כתיבת תגובה

